Rasspecial i Borlänge

Jag och kenneth åkte i helgen till Borlänge för att ställa Zyrran - premiär i championklass. För att slippa en lång resa tidigt på morgonkvisten så åkte vi en dag tidigare och sov över hos Irené och Thomas. Kvällen avnjöts med god mat och en massa hundprat.

På söndagmorgonen så var det dags. Jag ska erkänna att jag var lite pirrig av att ställa Zyrran. Dagen gick och sen var det vår tur.

När domaren (Terje Lindström) var nöjd med att känna, klämma och granska våra hundar så var det Zyrran som vann klassen. I bästa tik så blev vi oplacerade.

Zyrran och jag var även med i avelsgrupp med pappa "Gunde" med fina ord på kritiken.

Consenzas hade även en uppfödargrupp där vi blev placerade som 2:a.

Kenneth tog lite kort på mig och Zyrran men eftersom han frös så förbaskat så blev dom lite suddiga - men håll till godo:


Kommentarer
Postat av: Susanne med Bigge

Fina bilder och jätte grattis till er<3 Ni är så duktiga Kramar från oss Susanne och Bigge med flock!!!!!

2010-03-09 @ 16:37:32
URL: http://biggepojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0