Heltidsarbete...

är inte någon höjdare. Jag har efter en längre tid gått upp från 80% och jobbar full tid igen - inte roligt alla gånger men idag fick jag lönekuvertet och då kunde jag le lite i alla fall - nästan 4000 kr mer blir det och det känns ganska bra.

Måndagen och tisdagen var ganska lugna - det blev träning på fjärren till lkl 3. Äntligen har hon börjat greppa att läggande och sättande ska ske bakåt. 

På onsdagen var jag ledig så vi började med en prommenad ner till Tumba - tog bussen till Bremora ToR för att sen kliva av hemma. 

Vidare hem till min mormor för att gratta 91-åringen.... hon som har gett "krutgumman" ett ansikte:-)

Sen blev det en sväng till Älvjsö, Hagsätra, Älvsjö, hem till Tumba och vidare till Statiol. 

Vi var några stycken som stack iväg på ringträning i Mariefred och där fick man minsan bli av med allt spring i benen. Visst blir man flåsig men jag upplever det inte speciellt jobbigt.

Idag bjöds det på skottträning nere vid Norsborgs hundklubb och nu kommer det inte hända så mycket mer ikväll.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0