Veckan som gått!

Zyrran och jag har återigen tagit upp lydnadsträningen. Lydnaden har det inte blivit så mycket dom senaste veckorna då det har varit löp, kurser och övningar.

Både måndag och tisdag tillbringades på klubben och återigen blev jag påmind om vilken färskvara lydnaden är - hon jobbade absolut inte dåligt men jag märkte att hon blev trött lite fortare än vanligt.

På onsdag var det bevakningsträning och innan den började så blev det uppletande och spår - nyttigt för mig att patrullera med en hund som inte springer på tåspetsarna.

Igår när jag kom hem från Eskilstuna där jag hade jobbat under dagen så intog Zyrran och jag soffan och vi tillbringade kvällen där på rygg.... rottweiler sov medans jag kliade magen på prinsessan.

Idag efter jobbet sticker jag och har ett lydnadspass med Lotta Linusson - ska bli både roligt och säkert ganska nyttigt för mig.

Gäller ju att ligga i nu när vi ska till Boxholm med Anne och Lotta i slutet av november:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0