Fredagskväll i soffan

Hundarna ligger och sover bredvid i soffan. Jag och Kenneht tittar på Idol och bara myser.

Det har varit mycket lydnadsträning i veckan. Zyrran känns bättre för varje träningstillfälle. Vi jobbar även på stegen och även kryphindret - inser att jag måste nog skaffa mig en tungapport, det börjar bli dags för det.

Ett par dagar bevakningsträning och även en spårdag har vi lyckats klämma in. Idag blev det bara en lite sväng tillsammans med Micke, Jenny, Max och hundarna.

Har även lyckats med att uppdatera hemsidan.... men det är fortfarande lite resultat från utställningar som saknas, men det kommer:-)

Nu ska jag återgå till Idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0