För lite tid till allt...

Under dom senaste veckorna har vi hunnit med utställning på Åland som resulterade i 2:a bästa tik och R-CERT och R-CACIB. En mycket trevlig tillställning med goda vänner.

Veckan  efter var jag iväg på spårkurs som arrangerades av SBK för instruktörer inom bevakning. 2 hela dagar med allt från motivationsövningar till dygnsgamla spår. Kanonroligt.

Ytterligare nästan en hel vecka gick och så drog vi iväg på KFÖ - torsdag till söndag och både jag och Zyrran var nöjda efter helgen. Det är ju lite av en dröm att få jobba med bevakning under flera dagar. Att fara fram i Gbåten var rätt häftigt. Själv kunde jag utöka kunskapen om min hund och hur hon fungerar efter ett par dygn i arbete...... Mycket intressant och givande.

Nu i helgen var det för första gången jag inte var uppbokat - vi träffades för lite enkla spår och blandade hundaktiviteter.

Idag tog jag mig ner på klubben för första gången på länge. Zyrran har ju löpt och äntligen kan vi ta tag i lydnaden på allvar.

Tjoss - nu kommer vi igen:-)

Kommentarer
Postat av: susanne

Tack för grattis!28 fyllde jaju, inte 25!Men det är ok Kram till er alla! Vore kul att ses.

2009-10-22 @ 23:03:53
URL: http://biggepojken.blogg.se/
Postat av: susanne

Tack för grattis!28 fyllde jaju, inte 25!Men det är ok Kram till er alla! Vore kul att ses.

2009-10-22 @ 23:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0