Veckoslut

Igår så var det muskelarbete som gällde. 6 stora syrener skulle grävas upp och en arbetskamrat till Kenneth skulle ta med sig dom hem. Om jag säger att syrenerna hade suttis på samma ställe sedan -91 så var det en hel del slit och släp men till slut var dom borta:-)

Sen gick jag ut och la ett spårupptag till Zyrran och det fungerade bra.

Idag tog jag mig hem från jobbet och satte fart med lite trädgårdsarbete. Jag hade stannat till vid Biltema och köpt ett jordankare för att  sätta upp torkvindan. Jag tog ett varv med mossrivaren, klippte gräset och när jag skulle ta och klippa kanterna med trimmern så talade tydligt om att den var slut. Den hamnade i högen som skall till tippen och i morgon ska det köpas en ny.

Jag hade tur som fick en hel del hjälp med trädgårdsarbetet

Eddie valde den lugna stilen och mös i gräset.

Återigen så fick Zyrran en patrullsträcka med spårupptag. Nu är det fredag och jag ska mysa med familjen.

Kommentarer
Postat av: susanne

Eddie är så söt!!! Väcker Moderskänslor:)

2009-05-12 @ 23:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0