Tuff vecka

Vi har varit lata och inte tränat hund i veckan. Istället har hemmet fått sig en genomkörare. Var och hämtade en kökssoffa i veckan och den står på plats. I köket är alla skåpen rensade och resultatet blev 10 kassar med diverse prylar som ska åka till tippen.

Mina kära tonårssöner har bjudit på den ena överraskningen efter den andra.... och som den kärleksfulla moder jag är så har jag önskat dom dit pepparn växer. Men det går väl över.

Idag blev det istället lydnad med Lotta Linusson. Väl behövligt och som alltid lika roligt. Zyrran e en riktig kanonhund om bara matte gör rätt:-)

Morgondagen blir utan hundaktiviteter för jag ska på HV-Intro ute på Väddö. Avslutning på kvällen och då blir det raka vägen hem för att sova. Söndag morgon blir tidig ute på HVSS som spårläggare till Bevaknings DM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0