Livet går vidare

Under veckan så har det inte varit några hundakviteter mycket beror på att jag håller på att jobba Zyrran på andra bitar. Ibland kommer vissa saker krypande och innan man inser vad som står på så har det blivit början till ett problem.

Under en period så har dagarna varit mindre roliga. En tuff period på jobbet, en tonårsson som ogillar skolan, en bevakningsgrupp som strular och sen en rottweilertik som har haft en matte som blundat lite förlänge.

Det som inte dödar - gör en starkare har jag hört och jag hoppas det stämmer.

Ska nu krypa ner i soffan igen och dra ett täcke över mig för att se på några gamla repriser.





Kommentarer
Postat av: susanne med Big och Loke

Lena du kanske har drabbats av allergi!!!!! Omplacering är nog det enda som gäller:)!!!!!Vi ses i morgon:)ps. Zyrran är också välkommen. ds

2009-03-12 @ 21:43:29
URL: http://www.biggepojken.blogg.se.
Postat av: Ninna&Lilo&Stitch

Jajja , man ska inte låta sig nedslås av motgångar , de är till för att ta sig över o igenom.

Så är man en erfarenhet rikare =)

Puss till allra finaste Zyrran

2009-03-13 @ 10:07:43
URL: http://puli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0