Tror vi börjar vakna igen...

Först vill jag börja att säga ett stort TACK till alla som har hört av sig (via gästboken, bloggen, mail, sms eller ringt) och grattat oss till certningen.

Vi är otroligt stolta och ser fram emot mer övningar och kurser via försvaret - som sagt det är nu det roliga börjar.


Under dom dagarna som har förlöpt så har vi hunnit med en hel del MEN i ett lugnare tempo. Just nu ligger lydnaden i prio - vi har en del att jobba i kapp. Har varit hos Lotta Linusson ett par gånger och Zyrran gör mig lika glad varje gång.

Vi har varit ute med Jenny, Micke, Gucci och Lizza och spårat under förra helgen. Att Jenny orkar med att fara fram i skogen som en pansarvagn med denna mage.... som för övrigt är ett minne blott för under veckan så blev familjen utökad med en liten Max. Stort Grattis till er.


Jag och Kenneth har även inhandlat en husvagn så nu bär det ner till Öland i juli och utställning, samtidigt som vi hälsar på Kenneths släkt.


Eftersom jag och Kenneth har haft semester och tisdagen bjöd på bra väder så åkte vi in till stan. Här sitter vi på Folkungargatan.


Vi stannade även till vid "Oliwer Twist" och smaskade i oss en god köttbit innan vi åkte hem. Detta var ett mycket trevligt ställe sa Zyrran, eftersom dom bjöd på kokt korv.


Igår var det trädgården som fick sig en genomkörare som avslutades med grillning på kvällen. Zyrran håller koll på alla köttskivorna.


Idag fixade jag ordning ett par skaklar till ungarnas gamla skrinda så på kvällskvisten gick vi iväg till affären och handlade. Det var en stolt tjej som drog hem vagnen med matvaror..

Vill samtidigt önska alla en trevlig midsommar......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0