Lediga dagar

Igår var det första dagen på min 3-dagars semester. Gick upp tidigt för att köra ner bilen till verkstaden. Jag tog med mig hundarna så vi kunde gå hem - då var ju morgonprommisen avklarad.

Hem och la mig på soffan i ett par timmar. Det var så skönt så jag somnade. Mitt på dagen klev jag upp och då fick huset sig en genomkörare. Det var behövligt kan jag säga.

På eftermiddagen var det dags att hämta hem bilen -- en nätt kostnad på 2.300 men nu har jag en hel bil och 2:an från besiktningen är släckt.

Tobbe och jag avslutade kvällen med chips, dipp och en film. Kvalitetstid på hög nivå:-)

Nu ska jag gå upp och väcka Tobbe så han kommer iväg till skolan och själv ska jag senare ta en sväng med jyckarna.


Kommentarer
Postat av: Joakim Leverström

Tjena!

Hur e´de me nerverna inför helgen. Pirrigt värre

eller...? Tänk så här Zyrran fixar det.



P.s Det e´ju en go brutta!



//noa m. Gimli & Nitra & Ester

2009-06-05 @ 08:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0