Laddar inför avresan...

Mycket ska fixas innan jag och Zyrran drar iväg till Marma på söndag. Idag var jag och brände pengar på saker till husvagnen.

Jag lyckades i början på veckan att göra en lista på saker som skall göras innan Marma och jag är stolt att jag ligger i fas. Nu är nästan varje timme planerad för att allt ska hinnas med.

Vi har faktiskt gjort lite hundgrejer i veckan; allt från lydnad-, utställningsträning, fys, bus och lek.

Eddie fyllde 9 år i tisdags, min lilla lurvkille.... tänk va tiden går fort.

Jag kommer att ha internet med mig till Marma och det känns skönt..... måste ha koll på mailen:-) Eftersom dagarna kommer att vara långa, från 07.30 till 21.30 med utbildning finns det ju ändå lite tid till att uppdatera bloggen *ler*.

Nu är det dags för ett sista ryck innan John Blund kommer.


Kommentarer
Postat av: susanne med svart&grå

Snälla Lena! Hur orkar du?..... Det är 30 grader! Läs gärna min blogg så förstår du att man får prestations ångest:) Hoppas ni får det riktigt bra på Marma Kram!

2009-06-26 @ 11:04:45
URL: http://biggepojken.blogg.se/
Postat av: Carolin

Hej!

Du känner inte mig, och inte jag dig heller :) Men efter HTU´n på Marma kanske vi känner varandra bättre?! Jag ska gå HTU i första grp för Gunnar, visst har jag hittat rätt Lena nu? Ditt namn var det enda jag kände igen i hela gruppen....



Ses på söndag! // Carolin

2009-06-26 @ 15:17:56
URL: http://www.arrdiz.se
Postat av: Ninna&Lilo&Stitch

Grattis till Eddie pojken på 9 års dagen <3



Hoppas ni får en härlig vecka ute på Marma.

2009-06-28 @ 09:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0