Motion i mängder

När jag kom hem från jobbet så tog jag som vanligt min kaffekopp och satte mig på uteplatsen - skönt att få 10 minuter för sig själv.

Sen tog jag cykeln, Zyrran och en del träningsprylar och cyklade till Botkyrka BK. Efter lite vatten och vila så blev det ett lydnadspass på en timme innan vi gick ner till Trollsjön så Zyrran fick simma lite. Tillbaka till klubben och vila för att sen cykla hem igen. Vet inte om det är en tillfällighet men idag är hon inte på slickar på juvrerna som hon gjorde i förrgår.....

Nu har jag slängt i mig lite mat och ska fortsätta dammsuga och torka golv - om tiden räcker så ska jag ta resten av gräsmattan också. Vila gör vi en annan dag:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0