Volvo XC70

Jag är mycket nöjd med min bil som jag köpte i juni förra året. Att jag fick två små extra kostnader pga av den kan jag leva med. Servicen kostade 4200:- och sakerna som jag måste åtgärda innan besiktning c:a 14 000:-)

När jag kollade på Svensk Bilprovnings hemsida så såg jag dessutom att just dom felen jag hade på bilen är mer än vanliga just på V40 och XC70.

Men va tusan - jag gillar min bil och vill köra säkert så jag skaffade mig ett Volvo-kort så jag kan fixa allt på en gång.

Hundarna och jag har bara gått småsvängar i dag och så får det bli. I morgon är det bevakning och vi ska ut till Sätra och få någon form av uppdrag...... spännande.


Kommentarer
Postat av: Lena

Visst f-n är dom härliga, men guuuu så jobbiga! Kul med ridhusträning, men jag dyker upp först på tisdag! Nu var det sådär sjukt länge sen igen....

Kram Lena o dårarna

2009-01-27 @ 21:46:12
URL: http://lenashundar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0