Världen är vit igen

Var inte hemma förrän vid 19-tiden från jobbet och mörkt var det. Det var tur att snön lös upp lite så att man fick lite energi till att ta sig ut.

Barnen hade varit hjälpsamma under dagen och släppt ut hundarna på tomten men en riktig sväng skulle dom i alla fall få. Sen när vi kom hem så fick Eddie gå in så tog Zyrran och jag lite kvalitetstid med dragselet och däcket. Stannade på vägen för lite bus med dagens favoritleksak (hon hittade den i badrummet).

När vi hade lämpat av däcket hemma så fortsatte vi på en liten busrunda i området eftersom jag så att hon var full med bus och mycket beror nog på snön.......

Jag håller på med en ny hemsida till hundarna men det har legat på is ett tag - orken och lusten har inte funnits. Ska nog fixa ett par sidor i dag innan jag går och lägger  mig.


I morgon blir det kalas hemma hos min mormor som fyller 90 år - och fortfarande är en krutgumma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0