Lydnad med delar ur bevakningen

Idag träffades Lena/Herman och Maria/Dusica på Botkyrka BK. Vi hade äran att även ha med Lotta J. Lotta kommenderade mig och Zyrran..........hmmmm, glädjs åt dom bra bitarna *ler*. Vid inkallning med ställande så stannade hon utan kommando!!!!!

Jag är noga med att blanda raka inkallningar med ställandet..... men hon anser förmodligen att hon kan LKL 2 bättre än mig:-)

Körde några raka inkallningar tills det kändes bra.

Fortsatte sen med fritt följ med störning (Maria + tennisboll). Hon höll fokus mycket bättre än igår och jag tror att denna träning kommer att ge mycket i framtiden......

Körde lite framförgående (evigheter sen) och jag måste färska upp hennes minne...... med rätt belöning så blev det betydlig skillnad.

I morgon är det bevakning - skitkul!!



Ska tävla under februari och det är i ett ridhus!!!! Jag behöver träna i ett ridhus så om någon där ute har ett över så kan ni väl höra av er!!!!

Kommentarer
Postat av: Kristiina

Du är välkommen till Vännäs ridhus =) på onsdagar och lördag kvällar , uppvärmt o mysigt.....

2009-01-14 @ 00:36:49
URL: http://puli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0