Kalla brudar på appellplan:-)

Jag och Zyrran träffade idag Maria/Dusica och Barbro med Ludde & Alva på Botkyrka BK.

Jag började med att rasta av Zyrran i grustaget och hon blev som galen när vi kom dit och det var ju tur att jag hade en tennisboll med mig. Lek och skutt i grustaget innan vi gick tillbaka till klubben.

Jag körde igenom Zyrran innan dom andra hade kommit och när Barbro anlände utnyttjade jag henne som störning med en tennisboll. Det har blivit en stor förändring och Zyrran släppte bara fokus från mig i någon sekund ett par gånger. Den här övningen hade inte gått för 3 månader sedan.

Sen drillade jag och Barbro ekipaget Maria och Dusica - vilka framsteg sedan i början på veckan - det här kommer att bli kanon.

Efter 3 timmar frös vi ganska rejält..... 3 kalla brudar tog och åkte hem till sig:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0