Halleluja moment

Hem från jobbet och tog ut hundarna på en rastrunda. När vi kom hem så fick Eddie gå in och Zyrrans selades på med en kedja i släp. Sen bar det av. För att damen skall kunna trava så får det inte gå för sakta så nu var det till att gå jäkligt snabbt eller jogga.

Att jogga i kängor är tungt och jag vet att mitt höger knä tar en massa stryk när jag inte har mina joggingskor på mig. Men med dagens underlag är det galet att ens gå i gympaskor då marken är frusen och det är slirigt värre på vägarna.

Efter 5 km var vi hemma igen.... selade loss och tog lilla varvet på 1 km för att komma ner i varv.

Under vår fysrunda mötte vi 4 olika hundekipage - alla hundarna gjorde rejäla utfall mot Zyrran - som bara tittade till för att sen trava förbi med en mycket stolt hållning. Hon ger mig "Halleluja Moment" varje dag.


I morgon bär det av till Botkyrka BK för lydnad med delar av bevakningsgänget.


Kommentarer
Postat av: susanne med bigg och novaBig

Ni två är ett riktigt Hallelulja Moment tillsammans:) Jag blir trött bara av att läsa om era bravader!!!! Ni är dessutom bäst! Men jag gillar inte att du aldrig har tid för oss Kram!

2009-01-16 @ 14:12:44
URL: http://biggepojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0