Zyrran ska skärpa sig med pluggandet.

Kristiina: Jag har nu pratat med Zyrran om hennes dåliga engagemang när det gäller att plugga inför dom kommande klasserna. Hon greppade vad jag sa verkar det som för det var så här jag hittade henne när jag kom hem från jobbet:



Zyrran fick ta en paus i pluggandet och vi gick ut och gick. När dom var välrastade och nöjda så lämnade jag in Eddie.

Zyrran och jag skulle gå patrullstig. Patrullstigen gick idag runt vårat bostadsområde, sträckan c:a 500 meter och det var en mycket koncentrerad rottweiler som jobbade sig igenom. Vi fick några naturliga figgar på vägen. Zyrran stannade och gjorde fina markeringar som hon bibehöll länge.

Sen vet jag inte vad grannarna tyckte.... En rottweiler som går 2 meter ut i kopplet stretandes och bakom kommer jag smygandes lite lätt hukad, viskandes och mycket hemlighetsfull:-)

Men vi hittade inga brottslingar eller skumma figurer och det känns ju skönt att vi har säkrat Skäcklinge Hills och kan sova gott i natt.

Kommentarer
Postat av: Ninna&Lilo&Stitch

Ha ha ha vad underbart...Zyrran hon är verkligen en tjej m huvudet på skaft =)

Alla i Tumba kan sova gott då ni bevakar området nattetid.

2009-02-25 @ 07:17:24
URL: http://puli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0