Spårdag i Södertälje

Dagen bjöd på spårdag ute vid Södertäje BK. Vi hämta även upp Lotta J som skulle föja med.


Så här glad blev Zyrran när hon träffade Lotta.

Vi startade med kolonnspår. Zyrrans insats var väl så där.... hon har lite bråttom.


Lotta fick låna Spaniel Ludwig.... jag tror hon ska byta ras????



Alexandra hängde på med Mike -men syns här med "Alva"


Springer- och hoffeägare Barbro - tillika insruktör.


Nalle och Maria (som alltid ska ta kort) va också med.


Lite bus på "skitängen" var en viktig bit...


Här går det undan...



Jag kan svänga....


E´hon normal???


Hemma straxt efter 15.00 eftersom jag lyckade dubbelboka med mina föräldrar som skulle komma och fika.

Anna och Peter kom senare och vi har smågluttad på melodifestivalen som "sög" rätt bra.

I morgon är det bevakningsträning som gäller.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag och Myzzko vill också "kolonna".

Ha det bra!

Vi ses.

Sussie, Cewin och Myzzko

2009-02-15 @ 21:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0