Fredag - veckans bästa dag.

Veckan har kantats av både det ena och det andra. I dag var jag hos min instruktör för lite finputsning. Zyrran har börjat gå för långt fram i fria följet och jag har jobbat på detta ett par dagar här i veckan och kunde se en liten förbättring redan i onsdag. Idag fick jag bekräftelse på att det ser mycket bättre ut.

Hon tänker "position" nu och jobbar för att komma rätt. Vi ska nöta vidare på detta och gå långsamt framåt....

Vi började med sättande under gång idag. Här fick hon tänka till och hon till och med försökte sitta med ena frambenet och lägga ner det andra..... en kompromiss eller??

Läggandet på inkallningen ska ju till också. Tror att detta kommer att gå bra. Nöta, nöta, nöta.....

Fjärren var med intriktning på stå från ligg var också nytt för dagen. Jag inser att detta kommer att ta tid men kommer å andra sidan vara skitroligt att lära in.

Krypet jobbades det också på. Vi har börjat med vänstersvängar och jag vet nu hur jag ska gå vidare.....

Ungarna har sportlov nu och detta lov började som alla andra = LAN-helg!! Tobias med kamrater har intagit övervåningen.

I morgon sticker vi ut för att spåra med bevakningsgruppen och jag hoppas att så många som möjligt kan komma.

Straxt börjar melodifestivalen så jag ska slänga mig i soiffan.

Kristina: Jag har inget fuffens för mig och huslig har jag bara varit ytterst lite...Julgranen åkte ner i går:-)

Susanne & David: Alla våra tankar går oavkortat till er. KRAM.

Kommentarer
Postat av: susanne

Men Lena! Mekodifestivalen är i morgon:) Lets dans kanske dög. Tack för fina ord av dig här på bloggen. sorgen är stor efter min stora kärlek, som tur är så har jag mina underbara killar!!!!! Kram Susanne!

2009-02-20 @ 23:45:27
URL: http://biggepojken.blogg.se/
Postat av: Kristiina

Var det melodifestival i kväll ? Hmm hur mkt. vin hade du druckit innan du bloggade , hihi

Du har ju en LANARE mindre nu , han stortrivs i friska Ume , ha ha ha

Ha en fortsatt trevlig helg...

...just det klädvårdsrulle hette det ja =)

2009-02-20 @ 23:45:35
URL: http://puli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0