Semster och sol

Det är otroligt att jag alltid lyckas pricka in det fina vädret på semestern. Det är ju bara synd att jag inte är den där personen som älskar att ligga på stranden.

Dom 3 dagarna har inneburit en hel del arbete hemma. Renovering av kök och hall står på tur. Saker sorteras ut och slängs och resten ska packas ned i flyttlådor. Klinkers till hall- och köksgolv är valt och vi håller på att planera golvvärmen.

Även annat nyttigt hinns med under tiden, plattor som skulle läggas är gjort, sorterat ut gamla jackor och diverse andra prylar. Det kommer att bli många turer till sopsorteringen.

Naturligtvis så har jag tränat hund, lydnad på Botkyrka i måndags, skottträning på tisdagen vid Södertälje och även på onsdagen vid Botkyrka. Stora framsteg:-)

När jag for runt som bäst i går och gjorde nytta hemma så hittade jag en tjej sovandes i soffan som verkligen tog det här med semester på allvar:


Zyrran har en hel del att lära mig då det gäller semester:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0