Hemkommen från Strängnäs

Igår var det som sagt hemgång från TFU-G:n. Veckan har varit fullspäckad från morgon till kväll men väldigt rolig.

I august kommer jag förmodligen gå "intro-kursen" för att sen (om jag är lämplig) gå vidare på ytterligare en utbildning inom hemvärnet.

När vi kom hem igår efter att vi hämtat Zyrran så satt vi på vår uteplats och drack en öl. Barnen var med och även om dom är äldre så var dom nyfikna på alla sker jag hade med mig hem. Solen sken och man kunde verkligen känna att våren var här.

Kenneth gjorde en underbar middag och jag låg mest i soffan och var slö.

Idag skulle det vara bevakningsträning MEN jag hade missat att jag var anmäld till en "Tränings-tävling-kurs" med Lotta Linusson. Passar rätt bra med tanke på att jag och Zyrran ska göra lydnadsprovet för bevakningen på tisdag. Dessutom har hela förmiddagen på mig då vi inte ska samlas förrän kl. 13.00.

Ska ta och titta igenom mina bilder från veckan och lägga in dom under kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0