Tur att världen är berikad med MSN:-)

Kommer hem vid 15-tiden för att konstatera att jag har inga nycklar för att ta mig in. Hundarna har ju hört mig naturligtvis även om jag försöker vara tyst som en mus. Jag hör hur dom piper på andra sidan dörren.

Har för mig att mellersta sonen ska vara hemma från skolan. Vill inte ringa på ifall jag skulle ha fel för då får jag igång hundarna ännu mer.

Ringer hem.... inget svar
Ringer mellersta sonen - mobilsvar
Ringer äldsta sonen - får sms att han är kvar i skolan
Yngsta sonen - inget svar.

Plockar upp den bärbara datorn loggar in och upp på det trådlösa nätverket som fungerar kanon på uteplatsen. Loggar in på MSN och ser att mellersta sonen är online.

Skriver meddelande och frågar om han är hemma - och det va han..... ber honom komma ner och öppna dörren. Han har ju inte hört telefonen eftersom han har haft hörlurarna på sig....

jag säger bara - Tack MSN:-)

Kommentarer
Postat av: susanne m Big!

Herre gud vilken familj ni är:) Data Hund Rock Och Tevespelnördar!!!! Kram!

2008-09-02 @ 16:45:27
Postat av: Lena

Ja eller hur Susanne:-) Vad skulle jag göra utan tekniken???



//Lena

2008-09-02 @ 18:39:32
URL: http://www.pichu.se
Postat av: susanne m Big!

du behöver ju ingen teknik när du tränar hund! eller hur? Jag som jobbar med mjukvara "inte hund dock" är glad att slippa ständig uppkoppling!!! Ljug! "blir lite mobbad för min blogg på vissa håll " Vi hörs i morgon!!!!

2008-09-02 @ 23:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0