Vi har inte lagt ner:-)

Folk har ringt och fråga om jag har slutat blogga eftersom det är några dagar sedan:-) Men det har jag som sagt inte.

Denna vecka har varit som tidigare veckor, dvs guldkantad av träning i alla dess former. Vi har hunnit med lydnad, patrullstigar, sittande bevakning och spår.

Vi har även varit sociala med en den ena och en den andra. Dagens aktivitet var först Botkyrka BK där jag körde igenom Eddie, han går bra rakt igenom och även apporteringsdirigeringen fixade han galant idag. Ska sätta fart på fjärren och vittringen också.

För Zyrrans del så blev det bad nere vid brosjön - än så länge är det ganska skönt i vattnet. Vi avslutade med lite bus på ängen

Nu ska jag ta fredagkväll för i morgon är det bevakning igen. Tyvärr så missar jag KM (lydnad) på klubben som är i morgon men jag kan ju inte dela på mig och bevakningen har prio ett just nu.

Vi får se om vi kan vara med på Stora KM om några veckor....

Kommentarer
Postat av: susanne m Big!

Skulle nog säga att det är sunt att du tar någon blogg fri dag. Kom ut en dag och bara busa med oss Kramizzzz!

2008-10-05 @ 22:34:45
URL: http://biggepojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0