Storhetsvansinne

I lördags när Zyrran fick träffa sin mormor så hade hon en attityd som tydligt sa: Jag är störts, bäst och vackrast så flytta på dig gamla tant"

Mormor Anja lät som sagt Zyrran hållas i ett par timmar sen tröttnade hon. Med tydliga signaler från mormor så gav sig Zyrran och blev liten och go igen:-)

På min begäran så ville jag att mormor och barnbarn skulle träffas igen. Så vi sammanstrålade på Botkyrka och tydligen hade Zyrran en bra minnesbild av den gamla damen och skötte sig mycket bra. Hon visade respekt för sin mormor och det var ju skönt att se.


Naturligtvis så tog vi generationskort på flickorna.



Sen så hittades det en boll i valphagen och den var uppskattad.

Körde sen igenom lydnaden och vi hade problem så den isbiten jag har haft i magen sen igår kväll har just nu växt till ett helt isberg. Har pratat med Lotta L om en del saker och jag fick mina tankar bekräftade.

Hon hade svårt eftersom det var genomblött på planen men vi jobbade på. Svårast var nog att ligga ner.... men jag får hålla tummarna för att det inte kommer att vara så surt på planen på lördag....... hennes läggande under gång var rent ut sagt katastrofala och att sätta sig fot var lite halvjobbigt. Men, men vad är en bal på slottet.

Platsliggningen var ju inte heller så himla bra men vi kör på i morgon också.... jag brukar ju inte ge mig.



Men vad som än händer på lördag så är hon ju min prinsessa!



Även Zyrran siktar högt så går det åt pipsvängen på lördag så kommer vi igen:-)

Kommentarer
Postat av: susanne m Big!

Ni är bäst!!!! Håller tummar och klor... Plankade generationsbilden på mormor och mamma då det i vårat fall också är tre generationer:)hoppas de är ok att jag lägger den på min blogg!

2008-10-29 @ 22:45:55
URL: http://biggepojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0