Hej å hå!

Bevakningen och lydnaden är det som tar mest tid för oss just nu. Söndagens träning blev lika givande som alltid. Jag och Emma började med att lägga 8 st stycken spår innan dom andra deltagarna på bevakningen hade kommit. Vi var bra svettiga med mjölksyra i benen när vi senare anslöt  till dom andra som i basen.

Några hundar fick jaktspår och där agerade jag figge - det gav mig ytterligare ett bra träningspass:-)

Patrullstig med vindfigge där Zyrran gav fin markering. Barbro hade även lagt ett klurigt spår till Zyrran. Små saker som satt i träd och låg på stubbar och hon jobbar bra - lite knepigt för henne vid vissa föremål men detta är ju något nytt för henne..... hon är ju van vid att sakerna ska ligga på marken i spåret.

Vi avslutade med lite lydnad nere på Södertälje BK. Återigen en trevlig dag i fint väder:-)

Kommentarer
Postat av: Kristiina

Herregud Lena , var får du all energi ifrån ? Kan du inte ge mig lite inspiration.....jag saknar det helt...

2008-10-21 @ 06:20:25
URL: http://puli.blogg.se/
Postat av: Lena

Vi har tagit det lugnt i dag:-)

2008-10-21 @ 19:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0