Vilken vecka....

Jag har gjort 2 saker under veckan som jag trodde va helt omöjligt. För det första så körde jag slut på Zyrran.... tror att det va lördagens aktiviteter som va värst.... att under en dag gå närmare 2 km spår gjorde min livliga hund till något man kunde pryda soffan med. Bevakningen på söndagen var vi med på men tog det väldigt lugnt.

Den andra saken jag nu har lyckats med är ingen hundträning på två dagar.... den stackars hunden måste ju få vila upp sig eftersom vi ska på bevakning i morgon igen...

Hon har nu blivit sig lik igen och hittar på både det ena och det andra och jag har fått jobba hårt med att ha koll på bus-fia samtidigt som jag har försökt att göra lite nytta hemma. Hon är snart inne i sin löpperiod och det innebär att vi får hålla oss borta från klubbarnas apellplaner.... men vi hittar nog andra ställen att träna på.

I förra veckan hittade Zyrran en dammsugarslang - gissa om hon är stolt över sin "skatt".

Kommentarer
Postat av: Flock Angermund

Så söt hon är! Väldigt lik någon som snarkat i mitt öra hela natte:)Sitter och gäspar på jobbet! I morgon är jag ledig då ska vi ut i skogen och spåra:) kram Susanne!

2008-11-12 @ 09:06:48
Postat av: kristiina

Sötaste Zyrran =) så duktig , vilken fin slang =)

2008-11-12 @ 21:57:11
URL: http://puli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0