Socialträning i Tumba C

Igår träffades jag, Susanne, Lena och Marie och intog en senare middag på Bamboo Palace och käkade buffé. Vi avslutade med en öl på en pub närmare centralen innan jag och Marie tog en taxi hem. Man va lite trött i morse efter 4½ timmes sömn. Men det gör inget eftersom kvällen innan va mycket trevlig.

Idag jag jag och Zyrran i sällskap med Jenny, Micke, Lizza och Gucci ner till Tumba Station. Socialträning uppe vid Pressbyrån. Zyrran och jag körde lite fritt följ med vändningar och även en fjärr. Platsliggning (i kopplets längd) och människorna som rörde sig runt oss berörde inte Zyrran alls.

Vi avslutade med att ta bussen hem och det va nyttigt för lilla damen eftersom bussarna under dom senaste veckorna har varit lite läskiga. Första halvan av resan tyckte hon var lite si och så men det la sig och när vi klev av bussen kunde jag se en antydan till mindre intresse för bussen.

Nu sitter jag och väntar på Idol för att se vem som åker ut.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0