Snygga Zyrran i farten

Igår på vår runda så var Zyrran tvärjobbig. Skulle markera både här och där, drog i kopplet och va allmänt vidrig. Jag fick jobba mig blå men alla vet väl hur det kan vara när man har sällskap och försöker prata samtidigt.....  Lagom seg när jag kom hem.

La mig i sängen och tittade på TV. Soffan va ju upptagen av man och söner som naturligtvis hade köp nya WOW. Tvärslocknade med långkalsonger och raggsockor för att i morse vaknade jag av att telefonen ringer i köket.... Tack Lotta J  för att du väckte mig för annars skulle jag nog sova ännu.

Zyrran fick lite mat och jag ser hur hon plötsligt tittar upp och får syn på sig själv i spegeln i hallen, hon blåser upp sig, blänger för att sedan vika undan svansen..... Snacka om att inte ha någon självkritik!!!!

Nä jag ska ta jyckarna ut på en sväng för att sen göra fredag:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0