Markservice hemma:-)

Redan förra veckan så bestämde jag mig för att dra ner lite i tempo. Gårdagen aktiviteter var endast med Zyrran och det var en inbokad tid hos instruktören Lotta L.

Som vanligt får man kanonråd och pepping. Kan behövas *ler* Sen på kvällen var det en hemmakväll med familjen och jag lyckades till och med rensa ur min garderob..... va mycket konstiga kläder det fanns där:-)

I dag återigen en lugn dag - snabb sväng med hundarna och en fika hos svärmor för att sen sticka hem och ta hand om tvätt, golv, hundhår och mat till barnen.

Jag ska nog ligga på sofflocket lite i kväll också!

Kommentarer
Postat av: susanne med Bigge och Nova och lilla Loke!

Vad har hänt? Är du sjuk? Ta de lugnt är väll inte ditt motto i livet? Men sunt:) Kram Susanne!

2008-11-04 @ 18:57:01
Postat av: kristiina

Tack för hjälpen Lena =)

2008-11-09 @ 09:36:00
URL: http://puli.blogg.se/
Postat av: kristiina

Halloi

Har lånat en bild från din gamla blogg , hoppas att det är ok ???

2008-11-10 @ 19:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0