Tisdag....

Helgen och dom efterkommande dagarna har inneburit mycket spår, bevakning och även en del fys. Idag blev det bara en långis när jag tog ut hundarna efter jobbet.

I söndags när vi kom hem från bevakningen såg det ut så här i vår säng. Undra vem som har haft sönder kudden och väggen???

När jag efter dagen runda slitit av mig dom blöta kläderna gick gestapo-morsan upp till ungarna på övervåningen och kommenderade: Nu ska vi städa övervåningen, slänga skräp, dammsuga.... Sätt igång!!!

Efter en timme var vi klara... satans va skräp mina änglar hade samlat på sig.

Även trappen och undervåningen fick sig en övergång med dammsugaren. Men vem har ätit upp väggen??

Dammråttorna i huset var så stora att jag nästan hade börjat namnge dom. Men nu är dom ett minne blott.

Tvätten är vikt och ny maskin är igång. Även sovrummet fick sig en rejäl omgång.Sen klev supermorsan ner i köket och lagade mat!!!


Jag fuskade bara lite. Bulgur med kyckling och sweet and sour sås från Uncle Ben´s.


Eddie har bara tagit det lugnt idag.

Nu är det dax för lite gott kaffe och sen kör vi igång igen. Huset ska se helt ok ut innan helgen.

Kommentarer
Postat av: susanne m bigge

Herre gud! vad händer:):) Du får gärna komma hem till mig om du får sysselsättningsbroblem när ditt hus är klart! ser fram mot torsdag! Kram!

2008-11-18 @ 22:35:05
Postat av: kristiina

Lena !!!!! Du är en sann husmor innerst inne =)=)

2008-11-19 @ 09:49:35
URL: http://puli.blogg.se/
Postat av: kristiina igen.......

trasiga väggar odyl. det är normalt slitage när man har många barn

2008-11-19 @ 09:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0