Härliga vinter

I två dagar har vi bara varit ute på längre rastrundor med bus och fys i kombination. Det är så underbart med snön, synd bara att den ska försvinna någon gång under veckan.

Zyrran är på sluttampen av löpet och det ska bli skönt att kunna åka iväg till klubbarna igen och träna.

Idag på lunchen åkte jag iväg och köpte mig ett par riktiga kängor. Dom var svindyra men när jag hade andvänt dom i 2½ timme ute i snön och var varm och skön om fötterna utan skavsår så kände jag att dom redan hade betalt sig.

Men det va första gången i mitt liv som jag har köpt två par strumpor för 300 spänn..... det ena paret andas och släpper igenom fukt, det andra paret håller värmen - med det priset så undrar jag om dom inte kan fixa en capuccino också!!!

Hundarna ligger utslagna och jag ska hoppa ner i sängen - i morgon är det bevakningsträning.

Kommentarer
Postat av: kristiina

Så fina.....det var du värd Lena , hur länge har du haft dina gamla ????????

Tänk att du har så svårt att unna saker till dig själv...skärpning =)=)









2008-11-26 @ 07:55:56
URL: http://puli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0