Solig helg och en härlig måndag

Helgen har varit helt underbar. Mycket arbete har blivit gjort på tomten - börjar se normalt ut:-)
image156

I lördags hade vi äran att få passa Lizza. Hon var helt underbar och helt plötsligt så var Zyrran så stor..... man insåg att hon är ganska formad. Hon blev lite extra stor med en valp i huset. När Lizza blev lite busig i kopplet så nonchalerade Zyrran henne totalt - det skulle aldrig ha hänt för  2 månader sen.

image157
Vi var ute på tomten från 8 på morgonen och hade Zyrran en boll så skulle Lizza ha den..... Zyrran vek undan några gånger och sen fick Lizza ta bollen från Zyrran mun. På natten så somnade hundarna så fint och på natten så vaknade jag av små pip. Jag hittade Lizza under sängen... in hade hon kommit men när hon skulle ut igen så gick det inte. Jag fick helt enkelt väcka Kenneth och säga till honom att ställa sig upp för jag var tvungen att lyfta sängen och dra fram Lizza-bäbis:-) Hon gick inte under sängen igen.

image158
Idag så åkte jag ner till klubben och skulle köra Eddie lite... några skick på rutan blev det och lite fritt följ. Jag hade ingen riktig gnista idag så det blev inte så mycket.

image159
Zyrran löper ju så hon fick stanna i bilen så länge vi var på klubben. När vi kom hem så fick hon lite lydnad. Senare på kvällen så cyklade vi en sväng.

Kommentarer
Postat av: susanne m big.

SÅ VACKER HON ÄR!!!!!

2008-05-30 @ 01:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0