Måndagen fortsätter...

Jag och hundarna åt Mc Donalds på en gräsmatta utanför kontoret och sen tog vi en prommenad. Kommer hem i rätt hyfsad tid från Eskilstuna och tog svängen förbi Däck Olle vid Dalvägen. Nytt däck måste jag ju ha eftersom vi åker till Hässleholm på fredag.

Snackade med killen som kikade på mina andra däck och han talar om att jag har körförbud på alla mina däck...... jag förstår vad han menade..... mycket lite mönster kvar....

Det var bara att beställa 4 nya däck.....totalsumma 2100:- Tur att man inte har specialdäck......

Hem och fixade lite käk till ynglingarna i huset och sen stack jag och Kenneth iväg till Södertälje BK för informationsmöte gällande Tjänstehund.

Efteråt körde jag Zyrran - passade på när det var nytt ställe. Hon var lika arbetsvillig som alltid *ler*

Nu är det dax att varva ner så man orkar upp i morgon igen.

Kommentarer
Postat av: susanne m big.

Ursäkta att jag inte svara på luren, Men Cesar hade en Eddie som fall, han anföll brödrosten och bet matte när hon pratade i telefon :) Känner du igen ras egenskaperna??? Vi hörs i morgon Kram!

2008-05-12 @ 23:39:11
Postat av: Lena

Ja, du vet dom där sheltiesarna - helt galna:-)

2008-05-13 @ 05:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0