Inlines

Väl hemkommen från jobbet så gick jag och Jenny med hundarna till Storvretsängarna. Eddie fick en ruta och Zyrran fick också köra lite rutan inför lydnadsklass 2. Hon gillar verkligen targe-målet.

När vi hade kommit hem så plockade jag fram mina inlines..... det var intressant. I början ville hon bita i däcken och helst springa framför fötterna på mig men på slutet så gick det mycket bättre...... blir lite full i skratt när hon springar till mina inlines och ger ifrån sig ett skall för att sen titta på mig... hon tyckte det var roligt tydligenl.

I morgon blir det ringträning i Flempan..... ska bli roligt eftersom det var ett tag sen.

Kommentarer
Postat av: Kristiina

Du var väl en hejjare på inlines för nåt år sedan ?

Jag tycker det verkar läskigt....har du hjälm o handskydd????

2008-05-07 @ 06:49:05
URL: http://puli.blogg.se
Postat av: marie&peg

Det blir kul att följa. Matte kan säkert,Vad säger zyrran???.
Lillen Har provat med Peggan och hon tyckte det var jätte rolig att
få lite fart.
Vi syns i kväll
Ha det så gott Marie & peg

2008-05-07 @ 16:32:14
URL: http://hem.bredband.net/b381531/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0