Herre gud!!!!

Helgen har inneburit massor med arbete på tomten. Hundarna har bara varit och mycket pga värmen som helgen bjöd på. Idag värker kroppen av träningsvärk..... lyfta stenplattor i 2 dagar sättter sina spår. Lönen av mödan blir ett snyggt stengolv i carporten.

På söndagen så fick Zyrran ett spår på kvällen och det var inga större problem. Hon missade en pinne av 7..... annars var tempot helt ok och arbetsglädjen god.-)

I morse skulle jag åka till Eskilstuna och jobba. Kommer till Shell-macken i Alby och bakdäcket var platt - punktering. Eftersom jag alltid tar med mig hundarna till E-tuna så var det bara att stuva om i bilen. Ut med hundarna, galler och grindar... för att få ut reservdäcket... som för övrigt är ett vinterdäck... undra vad lagen säger om det??

När däcket väl var på plats och jag satt i bilen så ringde telefonen...sonens lärare. Jo, han hade hamnat i bråk och gått hem...... undra var han har fått sin tjurskallighet ifrån.....  I morgon så börjar min dag alltså i skolan med sonen för att lösa problemet.....

Känns som en väldigt bra start på veckan.

Kommentarer
Postat av: susanne m big.

Ja du Lena! Känner igen känslan:) Ibland händer det så mycket så man har svårt att sortera. Men det är värdsliga saker säger Karlsson på taket, han är en lite klok förebild jag har. Kolla min blogg när du har tid"blink" Nu ska jag åka med två ungar som har 40 grader och halsfluss till läkaren, Sandra är så dålig så hon kan inte stå upp. Men vi hoppas på en pencilin kur!!! Kram Susanne!

2008-05-12 @ 13:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0