Hemkommen från utställningen:-)

Vi stack iväg på den inofficiella utställningen på Hågelby. Zyrran var enorm och skötte sig kanon och som grädde på moset så slutade hon som BIS 4:a.

Kritiken löd: Mkt tilltalande helhet, kraftfullt fem. huvud. Korrekt bett, kraftiga käkar, utmärkt front och förbröst, väl välvd bröstkorg. Välvinklat och välmusklat bakställ, rör sig kraftfullt och lätt. Riktigt trevlig tik.

Prinsessan ligger nu och sover i hallen - inte ens märgbenet orkade hon äta upp:-)

Ska ladda ner filmerna till nätet så lägger jag ut länkar.

Har inte tid att blogga mer eftersom jag måste gå och sätta upp rosetterna *ler*


Kommentarer
Postat av: Kristiina

Grattis till fin placering =)

2008-05-02 @ 09:34:12
URL: http://puli.blogg.se
Postat av: susanne

Grattis gumman till dig och världens snyggaste Zyrra. Ring mig på jobbet om du har tid. Glömt mobilen 56035864 Kram!

2008-05-02 @ 10:44:52
Postat av: Sussie

Grattis till er. Snygg tjej.
Ha dé
Sussie, Myzzko och Cewin

2008-05-02 @ 14:35:06
Postat av: Lena

Jag är bara "lite" stolt *ler*

//Lena

2008-05-02 @ 23:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0