Avfallskvaren!

Zyrran började löpa i tisdags. Det innebär att det inte blir något MH på söndag - skittråkigt - men det går förhoppningsvis fler tåg:-)

I och med löpet så har hon börjat äta som en häst min lilla kräsna prinsessa. Det har blivit så illa att hon även försöker att äta all möjlig skit även ute..... En riktig avfallskvarn helt enkelt.

Efter jobbet idag så åkte jag och badade med hundarna. Eddie fick vara med i dag och jag lyckades mycket bra med att hålla ordning på lurv-pelle så det inte blev en massa skällande. Zyrran lyckades även hitta våran kamptross som låg på botten... men å andra sidan försvann en pipleksak.

Nu på kvällen gick jag och hundarna och mötte Kenneth vid bussen. Passade på att gå lite tidigare så vi kunde träna på att bara sitta still och vara passiva. När bussen stannar så kliver Kenneth av vid ena dörren och äldsta sonen vid den andra dörren - gissa om hundarna hade svårt att välja vem dom skulle hälsa på först *ler*

Ska gå och pyssla lite innan jag hoppar i sängen...Fredag i morgon - ska bli så skönt:-)

Kommentarer
Postat av: Elisabet

åh det där med löpandet är lite halv besvärligt :)
Min leonberger tik blev alltid så "egen" då och drog sig tillbaka, åt, sov och lekte inget.

Men efter löpet var hon som en ny hund igen... min lilla peppan.. *saknad*

Man får njuta av de stunder man har fått ta del utav!

Ha en fortsatt underbar helg och njut av sol :)

"det okända är inte så skrämmande ändå..."

2008-05-23 @ 09:57:50
URL: http://d2spirits.blogg.se/
Postat av: maria

http://ladiesmafia.mylava.net/

Kom in och umgås med oss !

2008-05-23 @ 20:51:55
URL: http://hippamorsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0