Åker snart till jobbet

Känns som en mycket bra fredag:-) Vaknade av mig själv vid 5-tiden så nu har jag hunnit rastat av hundarna med en rejäl sväng och dessutom har jag och Zyrran tagit en cykeltur.

Hon har blivit riktigt duktikg att springa bredvid cykeln. Hon bryr sig inte om andra hundar utan fortsätter rakt fram och är koncentrerad på sin uppgift.

Ska bara avsluta min kaffe så sticker jag iväg till jobbet - det jobbigaste är att behöva gå iväg från uteplatsen......men det blir ju en eftermiddag också:-)

Kommentarer
Postat av: Kristiina

har du fått värmeslag människa ?????
Ute o cyklar vid den tiden på morgonen , du måste ha överskottsenergi *ler*

2008-05-09 @ 19:11:49
URL: http://puli.blogg.se
Postat av: lena

nä... jag har inget fritidsintresse bara *ler*

2008-05-09 @ 20:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0