Uppletande

image121Jag åkte hem till Sussie i Salem och så tog vi svängen över åkrarna och bort mot skjutbanan.

Zyrran och Myzzko körde katt och råtta leken på åkrarna. När vi kom förbi skjutbana så gick vi en bit längre in i skogen så band vi upp hundarna och fixade en uppletande ruta.

Zyrran började. När hon hittade nappflaskan var det lite svårt att komma in till en början men sen släppte det. Såg en förändring på henne och det är att hon inte har så svårt att gå ut på djupet.

Första skicket var det 4 saker och hon kom in med dom 3 första sen fick Sussie hålla i Zyrran så tog jag bara en lov ut - utan att röra sista saken. Då drog hon ut och letade igen.

Zyrran fick sen vänta medans Myzzko körde. Han tycker inte om att hålla okända förmål i munnen.

Zyrrans andra skick med 3 saker gick galant hon jobbade bra och framför allt att hon går ut igen på djupet efter att hon har kommit in med saker. Sista skicket gick också bra.

Sen busade Zyrran och Myzzko runt innan vi gick vidare hem. Lite race på åkrarna fick som även på hemvägen

image123
Kan det finnas fler saker där ute????

Kommentarer
Postat av: Ingela

Vet du, bilden som ligger övers idag...... Den bara älskar jag!!!!!! Den säger allt. Världens bästa Zyrran! Men när jag kikar runt så ser jag....hmmm nog borde du väl uppdatera morsans titlar? *smile*

2008-03-23 @ 20:38:53
Postat av: Lena

Har hon titlar???? *smile*

Får fixa det.

//lena

2008-03-23 @ 20:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0