Tiden räcker inte till

Ut i skogen vid 6-tiden på morgonen, hem för att fixa till sig själv. När det inte är påsklov så ska barnen upp.....I väg till jobbet...... slit och släp (tur att man har arbetskamrater som är kanon)

I väg hem på eftermiddagen - med lite tur så är man hemma vid 17-tiden. Ut med hundarna och eventuella aktiviteter men först lite snabba sysslor hemma....  Har man åkt iväg med hundarna så är klockan för det mesta över 21 på kvällen när man kommer hem. Har jag tur så kan jag gå och lägga mig vid 22-tiden.... men oftast blir det någon timme senare....

Undra varför man är sliten????

Idag kom jag och min arbetsgivare överens om att jag kan gå ner och jobba 75%. Visserligen blir det löneavdrag men jämfört med 2 timmar mer hemma så är det värt det. Vi startar nästa vecka.

Idag åt Kenneth och jag på den Grekiska Kolgrillen i Tumba:-) Mycket gott och magen står i fyra hörn. Sen var det hem och fixa mat till mina 3 guldklimpar och deras 4 kamrater. Det är LAN-dagar hemma hos oss igen.


Kommentarer
Postat av: Ninna

*skrattar* nästa Lan kan de vara hos oss =)
Vad skönt att gå ner i arbetstid , det kan du behöva

2008-03-26 @ 08:05:14
URL: http://puli.blogg.se
Postat av: Lena

Nästa LAN kan givetvis vara hos er.... i sommar under 4 veckor... blir det bra?

2008-03-26 @ 09:42:28
Postat av: Ninna

Självklart =)=)

2008-03-26 @ 12:57:28
URL: http://puli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0