Snöö!!!

Igår när jag åkte från Hammarby var det regn ute.... när jag kom genom tunneln mot E4:an så var det snöstorm!!!  Hem och hämta hundarna för den vanliga måndagsträningen. Gud va kul med snö sa hundarna.  Tränade med Zyrran på sånt som vi gick igenom i helgen och det fungerade bra.

När jag körde Eddie så kommenderade Sussie mig och vid varje pip och gnäll som kom från hunden så fick han lägga sig och bara vänta.... det tog ett tag och sen var han tyst.

Eddie´s fjärr fungerade bra även på 10 meter - det kanske kan bli något av han!!

Eftersom snön vräkte ner så var man både blöt och kall när man kom hem och att krypa ner i soffan och se på TV var ganska skönt:-)

I morse stack vi ut i skogen och röjde.... det var ganska slaskigt men hundarna njöt av promenaden. Zyrran ser ut som en pigg liten ekorre och Eddie uppfattar Zyrran som något prestsmittat.....

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon!
Ha en jätte bra dag :)

2008-03-18 @ 09:32:07
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0