Skogsrunda

När jag kom hem från jobbet så tog Jenny och jag hundarna för en skogspromenad. Det var så vackert ute, snön låg kvar på träden och lite soldis sken igenom molnen. Zyrran fick röja runt på fältet och det ser så härligt ut. På vägen hem så låg Eddie lite före och rätt som det är så ser jag att det är något/någon där framme.

Rätt som det var så var det en svart unghund framme vid Eddie. Gick fram med Zyrran så att Eddie skulle få vara ifred. Efter kom husse vilt ropande och ursäktade sig *ler* Han trodde han skulle vara själv i skogen..... men det trodde faktiskt jag också att vi skulle vara:-)

Allt gick bra och vi fortsatte på stigen hem.

Det som retar mig mest är att jag glömde kameran.... man kanske inte får någon ny chans att fota hundarna i snö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0