Dags att byta bil!

image103

På lunchen skulle jag kolla hur mitt luftfilter i bilen såg ut. Öppnar motorhuven och det första jag ser är solrosfrön mitt på motorblocket!!!!! Det troligaste är en skogsmus som har hittat lite frön för att sen ta sig upp i mitt motorutrymme för att mumsa i sig härligheten och samtidigt värma upp sig. Någon mus såg vi dock inte....

Jag har alltså två saker att välja på:

1: Enligt skogsmusen så är min bil hemtrevlig
2: Det första som överger ett sjunkande skepp är råttorna

Vet inte riktigt vad jag ska tro på.... vi får väl se när jag ska besikta bilen den 31 mars.

Kommentarer
Postat av: kristiina

vad är det vita på marken?

2008-03-11 @ 23:58:53
URL: http://puli.blogg.se
Postat av: Lena

tyvärr så måste jag göra dig besviken.... vi har fortfarande barmark och vårlökarna knoppar:-)

//Lena

2008-03-12 @ 08:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0