...å så var helgen slut....

Fredagen bjöd på trava-träning ute på gatan. Den här gången fick mitt ansikte vara ifred:-) Jag plockade fram cykeln i torsdags med resultatet "galen hund"  insåg jag att cykeln får stå på tomten och så kan Zyrran bjuda in till lek hur länge hon vill...... cykeln lär inte svara -inte ens när man sätter tänderna i däcken..... På fredagen var cykeln ointressant så jag tog hund och cykel och började gå.........efter en liten stund så gick det riktigt bra. Det var inga tänder i däcket och inga tokhopp..... vi kanske kan cykla någon gång i framtiden...... utan att det blir fara för mitt liv:-)

Lördagen startade med kanonväder. Ut med vovvarna, rastgården och sen lite lydnad på fotbollsplan. På vägen hem så mötte vi Jenny, Gucci och lilla Lissa.... hängde med dom ner till Storvretsängarna. Vi körde lite ringträning och hade det allmänt härligt i solen.

Sen var det hem och vila en timme för att sedan åka iväg till Haninge och simma. Jag och Jenny hade bokat tiderna efter varandra så vi kunde ha sällskap. Zyrran var lika galen som vanligt och när hon var klar och Gucci skulle i vattnent fick jag jobba med prinsessan..... eller som sagt : jag släpade ut henne.......

Idag söndag bjöd på regn och rusk. Morgonpromenad med lite lydnad..... en pappa med barnvagn stannade och tittade när jag körde igenom Eddie..... han frågade lite försiktigt om Eddie var en "cirkus-hund"..... Hmm.... ser vi så konstiga ut????

På eftermiddagen så träffade vi Ingela och Vizca ute vid Norsborgs Vattenverk. Hundarna fick springa och busa.... När vi kom hem gick Zyrran raka vägen till köket och sa: MAT

Hon har sovit sen dess........

Kommentarer
Postat av: kristiina

Ha ha .....=) har du inte skaffat nödvändig skyddsutrustning för att cykla m vild rottis????
Jag kan se er fara fram i tumba i full karriär =)=)

2008-03-10 @ 08:24:49
URL: http://puli.blogg.se
Postat av: kristiina

Vad har hänt m gästboken??

2008-03-10 @ 08:26:44
URL: http://puli.blogg.se
Postat av: Lena

Det finns ingen utrustning som skyddar när man ska cykla med rottweiler:-) När du kommer ner och hälsar på och ser ngt dra förbi som ett jehu - då ere vi:-)
Gästboken är igång igen.

//Lena

2008-03-10 @ 12:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0