Sol och bad

I morse bar det av till Lida. Där har dom en badstrand där det är tillåtet att ha hund med sig. När vi kom ner så var Lotta/Hector/Nikita där . Lotta och hundarna fick bada klart innan vi entrade vattnet. Gud va kul - både Zyrran och Eddie plumsade runt.
Efter ett tag kom mina föräldrar och gjorde mig sällskap.

Jag frågade barnen innan jag åkte om dom skulle med men svaret blev: NEJ! Så nu hade morfar inga barn att bada med så han fick nöja sig med Zyrran.


Senare kom Jenny/Gucci. Det var roligt och se hundarna tillsammans för första gången i vattnet - full fokus på tennisbollarna.

Sitter nu och väntar på att Jenny ska komma över... vi ska ta ett glas vin och umgås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0