Härlig fredag....

Sussie kom förbi när jag hade kommit hem från jobbet - hon behövde plastband till rutan:-) Vi tog en fika och snackade lite. När hon hade åkt så tog jag och hundarna en liten sväng. Vi träffade James och Ilse som vi pratade med en stund.

När sen Kenneth kom hem så åkte vi och köpte födelsedagspresenter till Tobbe som blir 13 år i morgon - min lilla plutt.

Micke åkte till Eskilstuna för att jobba. Han ska filma Bilrace och kommer hem på söndag.

I morgon åkter brorsan Biggels och ställs ut - ska bli spännande och få höra resultatet. Jag håller tummarna för söta Bigge med handlern David och materialaren Susanne:-) Stort lycka till från familjen Wilhelmsson.

Nu ska jag ta min knähund Zyrran och mysa i soffa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0