Cykelträning

På kvällen tog jag cykel och Zyrran och knatade igenom skogen för att komma till motionsslingan. Vi cyklade till F18 - kanonväder. När vi väl var framme så mötte vi Ingela och Vizca. När Zyrran fick se en annan rottis på "hennes" F18 så var det en dam som stolpade fram på stele ben och raggen rest.... när sen "liljeholmens" gick upp för henne att det var mamma Vizca så blev hon den vanliga barnsliga Zyrran igen:-)

På vägen hem så hade hon och jag lite tävling upp för backarna och det var inte jag som vann........ Segraren ligger nu ute på gräsmattan med ett välförtjänt märgben...... och loosern (jag) fick ett glas vin......

Dags att ställa sig in på arbete tills i morgon och jag tycker det ska bli sååå rooligt!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0