Pubrunda och poolbad

Igår stack jag, Jenny och Micke med hundarna in till stan och mötte Kenneht. Vi gjorde en liten pubrunda och avslutade med god mat innan vi tog taxi hem.....Det var en upplevelse:-)

Hemma i Tumba så dök Jennyn och jag ner i deras pool.. efter ett tag kom Zyrran och senare även Gucci. Zyrran älskade poolbad. Så idag när jag kom hem så kom jag på att vi har faktiskt en pool i förrådet.... Sagt och gjort. Frram med poolen och fyllde på. Zyrran har varit helt galen. Bildbevis ser ni här...


Lite plask och plums till och börja med.....


Eddie vet inte om han ska våga hoppa i.....


Badbollen höll i 2 sekunder.....

Kommentarer
Postat av: Sussie

Vilken underbar bild på Zyrran och badbollen. Trodde du verkligen att den skulle hålla mer än 2 sekunder.

Cewin och Myzzko har också varit och badat idag men utan badbollar.

Sussie, Myzzko och Cewin

2008-07-25 @ 18:52:41
URL: http://susannekcewin.spaces.live.com
Postat av: DOGGZEN [lajsa.net]

Haha! Vilka härliga bilder :D

2008-07-26 @ 12:40:34
URL: http://doggzen.lajsa.net
Postat av: Lena

Hallå i stugan!



Nu har jag tittat på TVÅ tillfällen där Eddie och Zyrran har badat. Var är bilderna på dig när DU badar???!!! ;) Vi har varit och badat idag förresten, och då upptäckte Drama att hon kunde simma. Vore det inte för att vi badar i en insjö, om än ganska stor, hade jag blivit orolig att hon skulle försvinna iväg till Finland....



Kram till er från oss

2008-07-26 @ 21:25:52
URL: http://hem.bredband.net/b437086

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0