Inget vettigt gjort på hela helgen....

I fredags hämtade vi bilen. Vilken skön känsla att få ta sig fram i en bil som är tyst *ler*. Jag åkte runt på kvällen och avverkade 8 mil bara så där:-)

Lördagens uppgift var att ragga hundbur på blocket... inte lätt. Dom går som smör i solsken och dom som finns kvar passar inte  i storlek. Fick till slut tag på en i Tullinge och vi åkte dit för att prova och då var den en halv cm för hög. Känner att en bur innan torsdagen skulle sitta bra.

Takboxen till forden såldes och gav lite pengar i plånboken - alltid något positivt.

På söndagen klippte jag av gräsmattan på framsidan - och det var på tiden. Jag fick samtal från min mor som glatt utbrister "Grattis" när jag svarar. Hon hör min förvåning och undrar om jag vet varför hon ringer och gratulerar??? Har jag namnsdag? frågade jag...... Min mor brister ut i skratt och säger lugnt: Grattis på bröllopsdagen!!!! Shitt, jag och Kenneth har återigen missat vår dag - och vi pratade ändå om den i veckan......

Vi tog helt enkelt Zyrran med oss och åkte in till stan. Träffade Jenny och Micke med hundarna och gick upp till Mosebacke. Efter ett tag hamnade vi på Medborgarplatsen och Mellanders Fisk.

Väl hemma så grillades det. Svärmor kom förbi och även Sussie svängde förbi när hon hade varit ute med hundarna. Vi tränade lite utställning med Myzzko.

Idag är Zyrran med mig på jobbet och hon sköter sig exemplariskt. Ikväll är det träning på Botkyrka som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0